break?

Endast två lektioner kvar, fysik med labb och den allra sista genomgången för matte B. Känns okej? Jorå.
Imorgon ska kameran vara fulladdad och minneskortet tömt, blixt ska finnas till hands och kostymen ska på: fotojobb - yes mam'! Hoppas bara jag mår okej, börjar känna att förkylningen tar tag i mig ordentligt nu. Halsen spökar och jag har ont i ryggen, att vara med på idrotten i tisdags kanske inte var det smartaste men det var kul! Förhoppningsvis åker mamma och mormor in till stan' idag, hoppas mormor mor bättre så jag kan få åka med dem hem och slippa tåg och buss. Väl hemma vet jag inte vad som händer, forhoppningsvis träffa någon polare man inte kan träffa lika ofta längre när man nu bor sex mil "hemifrån". På måndag är det tandläkarbesök som står på tapeten, åker nog tillbaka till lägenheten där på kvällen någon gång för på tisdag ska tjejerna i 32:an tvätta allt de äger och har - typ. Efter det bär det av hem till Jim där jag kommer stanna några dagar, träffa honom efter jobbet, plugga matte, göra lite svenska, njuta av att för en gång skull ha tillgång till internet och bara vara - skönt, yesyes. Såklart vill jag hitta på asmycket under dessa lediga dagar, så hör av er! Ska träffa Sofie och Filip en sväng också hoppas jag på, han är ju trots allt i trakterna hela sex dagar. Här, ja du vet här upp där vi pratar "normal" svenska, haha. Nej, nu är det en kvart kvar tills fysiken börjar, dags att kirra böckerna och gå upp en trappa i huset där André troligen väntar med värmelära. Hrm, låter intressant? Jag vill ha lov..
Just det, många på skolan är utklädda idag också, roligt. Bild kommer väl senare kanske, annars fixar nog Emma det på facebook.
Time to go to class, love breaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0