typ tusen år sedan

Fortfarande inget internet i lyan, och hjälpen av leventörerna är ju inte den bästa precis. Det är som det är, men i alla fall. Det är äckligt mycket i plugget nu, prov, uppsatser och reportage om varandra. Jag känner inte att jag har tid för datorn direkt, däremot uppskattas sociala kompisar något enormt.
Madeleine den stackarn' blev insnöad under natten och kunde inte ta sig utanför dörren, jag saknade dig vännen.
Imorgon hänger Sofie med hem och så blir det hardwork gällande kemin, hoppas jag förstår en del när vi väl kommer igång för det har jag dessvärre inte gjort under lektionstid direkt. Suck.
Livet känns hårt, det är en seg pluggperiod nu men den kör vi stenhårt igenom, vi rör inte en min
- Snart är det jullov, redan den 17:e december och då kan vi alla fira att vi fixat detta för vi är så jävla bra.
Julen firas hemhemma med familjen och släkten, hoppas även på att få träffa Jim på julaftonsmorgon. Hihi.
Nej, nu är det dags att bege sig ut i snöovädret och inta busshållsplatsen för att kunna ta sig hem.
Helgen blir smockfull av jobb, fick ytterligare ett samtal idag - det känns skönt att lite pengar rullar in såhär framåt jul.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0