sex

... är klockan snart, och säg inte att du tänkte något annat? (!)

Om ca 50 minuter drullar drängen in, då har jag lovat att ha maten färdig så det ska jag väl hålla. Det blev några matteuppgifter gjorda trots allt, en del kvar men kommit framåt i alla fall. Får fortsätta plugga i lägenheten för jag har bestämt mig, jag åker hem ikväll, pallar inte sitta här en sån här lång dag till. Haha.
Brist på socialitet kan ni funderar över? Jo, så är det faktiskt, även att jag har datorn och sociala människor där. Jag vill ha det in real life, så att säga. You got it? Good.
På bussen hem ska jag försöka läsa lite i engelskaboken också, det går så jäkla segt med den där boken alltså. Haha.
Usch vad jag känner mig slö, datorn och plugg hela dagen. Måste aktivera mig väl tillbaka i stan alltså.

Do they think that walls can hide you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0