Mum, I wanna' paint the whole world in white colour

Det slutar inte snöa? Det har hållt på sedan jag vaknade imorse. Nu är vintern här igen, den svenska vintern...
Jag tycker verkligen om snön (när jag är klädd för det, vill säga). Det är mysigt, kallt och mysigare inomhus.
Jag längtar till julen, efter värmen innanför fönstrena på varje hus, alla ljus och alla juliga dofter.

Idag är det tisdag, vilket innebär gympa snart - redskap idag. Inte min favorit men det får gå ändå.
Får se hur länge min tå hänger med, jag menar den är ju opererad sedan en vecka tillbaka och så.
Idag frågade Frida också om jag ville sitta modell åt henne på torsdag och klart jag ställer upp, bara roligt.
Nu är det dags för färgning igen, frågan är bara hur?
Första var det rött, nu är det mörkt lilarött - vad kommer härnäst?
På fredag sticker vi naturare till Stockholm också, det blir nog en rolig resa. På lördag är det gymnasiemässan som gäller, dansa med gruppen ifrån temaveckan och sedan ska jag och Emma stå i en monter för skolan.
Ni nior som läser detta - kom dit! Det är verkligen en bra chans för att få en blick över vilka gymnasium det finns och perfekt tid för att kunna få frågor besvarade!
Jag har lite smått panik också, det är Fars Dag på söndag och har ingen aning om vad jag ska ge min far, vad vill en man ha liksom? Vad behöver de kanske snarare? Jag vill ju inte ge något fantasilöst direkt, det ska ligga en tanke bakom. Så han verkligen känner sig speciell, för det är han ju. Verkligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0