mer än ett år sedan?

Operationen är gjord, bedövningssprutorna gjorde ondast. Resten kändes inte, förutom när de drog
av nageln vid dagelroten - det kändes bara vidrigt.
Smärtan har inte kommit än, bedövningen har släppt men jag går på tabletter hela tiden nu så jag känner inget.
Måste dock tillbaka till läkaren imorgon för att se så allt ser bra ut, även till tandläkaren eftersom att operationen drogs ut vilket gjorde att den höll på under tiden då jag skulle varit hos tandläkaren.
Så imorgon är det läkar- och tandläkarbesök. Med detta missar jag tvättiden, hoppas mina kära sambos ställer upp och hjälper mig med min tvätt. Imorgon ska jag även träffa Lynn också, det var jättelängesen. Med betoning på jätte. Imorgonkväll åker jag hem, till lägenheten - hoppas bara jag kan gå ganska normalt på foten..
Nej, nu ska jag gå och massera mor min, vars nacke och axlar är typ döda efter en tiotimmars arbetsdag.
Sticker till Jim imorgonkväll och blir kvar där ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0