defensiv, usch ja

Dagen började kasst - riktigt jävla kasst.
Vaknade dock upp i Jims riktigt mysiga lägenhet så det spelade inte in. Jim jobbar - han började riktigt tidigt imorse så jag sov när han åkte. Vaknade vid nio och fixade lite frukost och satte mig med matteboken. Känner att vissa delar är suddiga som bara den men ska sätta mig lite senare igen. Har även lite annat plugg jag borde ägna en blick, så får se.
Avskyr när dagar börjar dåligt, verkligen. Men det ska jag ändra på nu hade jag tänkt!
Kikade runt lite förut och insåg att jag kanske vill börja på streetdance? Dock hade kursen som jag gärna hade
velat börja i redan startat så får väl vänta till vårterminen (förhoppningsvis drar en ny nybörjarkurs igång då).
Är ju även supersugen på att gå en silversmederikurs, som jag vet finns i Linköping - vilket jag även vet kostar en hel del.
Jag borde verkligen syselsätta mig utanför skolan - vad har hänt med mig liksom? Usch.
Inget tränande på evigheter känns det som, kören fick jag emot min vilja sluta på eftersom att jag flyttade och ja.
Shit vad gnällig jag låter, gör något åt problemet istället?
För tillfället är det inget annat än läxor, polare och läxor typ. Skolan tar upp tid - så är det bara.
Tanken på att matte nationella är vecka 49 får det att krypa i hela kroppen på mig, vi har hela fem moment kvar av kursen och här sitter jag och känner att jag knappt fattar det vi håller på med just nu i matten. Ibland önskar jag verkligen att jag hade en mattehjärna alltså. Lucky me som har så snälla komisar som ställer upp och hjälper mig, hehe.
Jim ringde förut och sa at han förmodligen kommer sluta sent ikväll, inte kul. Får se om jag stannar här en dag till eller om jag faktiskt tar bussen hem imorgon. Det är ju inte askul utan honom här.
För övrigt så är vädret jättekonstigt idag, emellanåt lyser solen, sen är det helt svart på himlen eller så regnar det.
Förresten, alla N2:or - har ni sett mail:et ifrån Knut? Vi sticker till Stockholm, gött!

what do you want from me, are you man enough to see?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0