en början - på ett jullov

Jaha, längesen nu. Jag är nog en dålig bloggare trots allt, men nog händer det en hel del i mitt liv även om jag inte offentliggör det här alltid. Det händer nästan för mycket, i alla fall nu.
Ibland händer saker som man inte vill ska hända, saker som liksom inte gäller mig (av vad jag önskar). Saker som inte händer oss, man hör om det men då gäller det andra.
Det lider mot jul, det är bara tre dagar kvar, kommer denna julen kunna bli som vanligt? Vet vet?
Snö finns det ju i alla fall, så det blir över.
Nej, nu skulle syrran och hela drösen kompisar slänga i lite julefärg i hennes burr - let's go outside and take a walk with a good friend. Det var längesen nu, så det är på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0