written today but meant for the day before

Igår hände mycket, för lite tid för att sitta vid datorn helt enkelt. På sätt och vis är det väl bra det, då har man ju ett liv. Haha. Igår letade jag febrilt efter någon som kunde hänga med in till Linköping - skulle lämna tillbaka lite saker men alla var upptagna, bokstavligen.
Istället hängde jag med Amanda med farföräldrar till, som Amandas farmor sa: - världens ände, Skänninge. Vi drog en sväng till Ö&B där de andra hade ärenden gällande Amandas lägenhet. Visst hittade jag en del ja också, absolut. Dels en påse lösviktsgodis som åts alldeles för mycket av igår, host - inte ens lördag, fy på mig.
Påväg hem stannade vi till i Väderstad och blev bjudna på fika, godis och fika = sockerbomb (ingen bra kombination!).
Tillsammans försökte vi även dra ihop ett gäng till att spela kubb men gissa vad, INGEN kunde! haha.
Jo, Kajza och Agnes men alla andra gjorde annat. Varför lyckas vi aldrig bara göra lite impulsiva saker allihop?
Tråkigt fatiskt.
Men bara för ett nederlag där kände vi inte för att sitta och ruttna var och en hemma hos sig utan Amanda and I - ourselves drog igång ett filmmaraton hemma hos mig. Agnes kom även förbi i slutet av första filmen, mycho trevligt! Rullarna vi checkade blev tillsist: Farsan, Remember Me och Sex and the City 2. En hel del timmar men mysigt bara vi, Agnes gick dock efter Remember Me men shit vad alldeles för sällan vi gör såna här saker, tjejer?
Håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: Amanda

håller med, borde defentitivt göras oftare ! myyys

2010-08-11 @ 21:26:55
URL: http://amaandasworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0