s som i sakna

Sitter nu på msn och pratar med Mark, shit vad jag saknar Malta alltså. Inte kul. Inte alls. Men kul att prata med honom - så längesen!
Den resan har verkligen satt fotspår, med mycket foton men framförallt i min engelska som blivit mycket bättre än den var när jag slutade nian. Jag ska absolut åka tillbaka dit en dag och träffa grabbarna, även min underbara värdfamilj som får mig att vilja åka tillbara. Att bara få ströva omkring på ön igen och bara uppleva allt en gång till skulle var härligt. Där kan man snacka om att man verkligen levde för dagen, tog allt som det kom. Skola på dagen, stranden efter det. Hem på  eftermiddagen och ut i partyhaket på kvällen. Vilket liv, gosh.
Får ni chansen att åka till Malta - gör det!

På andra tankar - första skoldagen avklarad. Eller så mycket till skoldag vet jag inte, mest info och så. Imorgon kommer alla nya björköelever, spännande och se! Klockan springer iväg som vanligt vid datorn, måste sova. Bussen går halv sju imorgon, fy så tidigt. Sov gott alla så lovar jag att så fort jag får chansen och tid till det så ska jag ladda upp bilder ifrån konserten. Min livs konsert, lätt alltså. Listen to your heart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0