i väntan

Sitter nu här, dryga en timme och en kvart innan alla ska komma. Släktkalas idag för pappa, syrran och skruttis. Runt tugo personer kommer, lär bli full rulle.
Förövrigt har min helg varit toppen, fredagen spenderades med Amanda enda fram till 02.45 när bussen änligen visade sig vara i våra riktiga hemtraker (då var jag hur jävla trött som helst). Tack för allt tjejen, skitkul verkligen. Gott käk, mycket prat, Rix FM festival osv - en kort och bra beskrivning för kvällen.
Igår började dagen med att vara duktig och hjälp till hemma, clean it up, bitch! Två toaletter och skura halva kåken, nice vart det allt. Senare var det bara att börja leta i garderoben, fest! Jim kom och hämtade mig så stack vi till hans syster där han färgade håret. Under tiden sysselsattes jag av hans systerbarn, supersöta. Spelade spel och jag förlorade såklart (like always). Efter trettio minuters verkningstid åkte vi vidare in till Linköping till Henkes nya lya, väl där var även Lowa och Andrea. Efter en del divideringar om antalet bilar blev det så att vi delade upp oss i två bilar. En snabbis förbi Andreas bror för att hämta spel och sedan vidare till Sofias place där det luktade fest. En trevlig kväll med mycket vretafolk, jag var nog en utav de få där som valt att inte ägna mina tre år åt vare sig skogsskötsel, jordbruk, ridning eller transport men det var roligt.
Runt halv ett började folk trilla av och Jim och jag bestämde oss för att åka vi också. Då Jim inte drack eftersom att han körde bil men även kanske skulle jobba dagen därpå. Vi drog ett åk till Mcd, det var ett tag sen vi hade grillat då så att det fick bli lite påfyllning i energiförrådet. Trots detta somnade jag till i bilden påväg hem, trött sedan kvällen innan också. För lite timmar i drömmarnas land som Madeleine skulle sagt - men det är helg och det är så det ska vara.
Nej, nu måste jag fixa till mig det sista, Lynn och Axel kommer också - roligt.
Tack för en rolig helg alla inblandade - ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Jim

tycker lite synd om mej som inte kunde dricka:PXD

hoppas de va en bra kväll?;) sömntuta(A);)

2010-08-26 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0