finally people

Här är den - efter mycket om och men - bloggen.
Först vill jag tacka Fredrik så mycket som ligger bakom designen, utan dig hade jag vägrat att ha en blogg so let's thanks him! Bloggen kommer till stor del att användas som place för att visa vad jag fotograferar etc. men kommer även innehålla min vardag.

Idag suger vädret, gick upp sent. Om en timme kommer grand-ma' och grand-pa' för att hämta mig och syster för att sedan åka vidare till golfen för att äta buffé - love it.
Måste börja öva gitarrspel inför bröllopet den 28:e också, får helt enkelt lägga mig själv i hårdträning nu tror jag. Igår tog jag faktiskt tag i matteuppgiften som legat och gnagt hela sommarlovet, det känns så ofattbart skönt - den är gjord!

Kommentarer
Postat av: Isabell

ÄNTLIGEN! Haha, den är jättefin :)

2010-08-09 @ 15:03:11
URL: http://issahs.blogg.se/
Postat av: Sofie ( :

Äntligen är din blogg här! :) så Tack Fredrik. ;)

och ett sånt här Lycka till! till dig med. :D

2010-08-09 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0