everyone wants pictures

Ikväll blir det ett ganska sent inlägg, håller på att ladda upp bilder ifrån nollningen för fullt nu på bilddagboken, "bjorkonollor" söker ni på så hittar ni dem. Blir dock inte klar ikväll, mycket bilder och en mycket seg hemsida är ingen bra kombination alls. Suck. Jag ska få upp nollningsbilderna så fort som möjligt så att alla Björkö's elever får ta del av det (och ni andra också förstås). Minns själv hur less jag blev på att inte alla bilder ifrån våran nollning laddades upp, det var bara en del som visades och som fanns tillgängliga så det ska ni nya slippa hade jag tänkt. Men som sagt, en hel drös med härliga bilder, det lär ta ett tag.
Slutade plugget halv tre idag (har jag någonsin slutat så tidigt innan enligt schema?). Om jag har så händer det ytterst sällan i alla fall, det var skönt men kom ändå inte hem förrens halv fem. Sov största delen på bussen hem så det var coollugnt. Väl hemma började mamma och jag kika på lite lägenheter faktiskt, jag och en vän ska forhoppningsvis (med stort f) flytta in till stan om vi hittar en lya till vettigt pris. Vore väldigt skönt att slippa pendla varje dag, fram och tillbaka. Lagade även en megaportion pasta bolognese, så nu är jag mätt och belåten. Borde egentligen ligga i sängen nu, allvarligt men försöker ladda upp lite bilder till innan jag tillåter John att kliva på.
Imorgon efter skolan möter jag Amanda, vi fixar mys och käk och sticker senare på Rix FM festival i Linköping. Det ser jag fram emot, tjejen! GODNATT.

DAGENS:

HISS: äntligen letande efter lägenhet och uppdraget på dramat som kommer framföras v. 37
DISS: mitt kassa humör och att 130 poäng fysik i 2:an är sant, fatta på ett enda år?!


              B -bejakande J -jordnära Ö -ödmjukhet R -respekt K -kreativitet Ö -överraskning

                                              VAD ÄR BJÖRKÖ? KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0