efter skolan, again

Sovmorgon idag, skönt! Kom in till skolan vid tio. Svenska som första lektion.
Dagen rullade på snabbt, bara roliga lektioner idag - nu äntligen har lusten för
skolan kommit tillbaka igen! Men det är tack vare idag kan jag lova. Innan har det
varit väldigt trögt, för mycket naturämnen helt enkelt. Jag tror att det är det det beror på.
Slutade fyra och klev av bussen hemma sex, förstå att jag vill ha en lägenhet ibland.
Borde plugga, både matte och kemi men är ju hemma imorgon så då får jag ta tillfället i
akt.
Klockan 3 imorgon exakt ryker det av! Fasen vad jag längtat, jag klipper mig kort - väldigt kort.
Det var ett tag sen nu men det känns rätt, absolut. Är trött på det långa, det är blankt och jobbigt
och går inte att göra något med, det är dags för en förändring helt enkelt. Sånt gillar jag.
På onsdag fortsätter det, färgning hos Amanda och Kristin på frisörlinjen. Bilder kommer nog
såsmåningom.
Nu ska jag snart sticka ut och röra lite på dököttet, en promenad med en bra killkompis sitter
aldrig fel. Speciellt inte när det är han som frågar, då blir man glad.
Nej, nu ska jag inte fördröja tiden mer vid datorn, det gjorde jag ändå alldeles för mycket igår.
Tack för dagen - vilken har varit bra från början till slut!
Sist men inte minst: ett megastort LYCKA TILL säger vi till Erik som kör upp imorgon!
Jag håller tummarna, det kommer gå hur bra som helst!


Bilden som jag lovade, här är en utav personerna som jag fixade naglarna på. Vilken assecoar!
Kommentera gärna så jag vet vad ni tycker, en rolig hobby är det i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tror du blir vacker som en dag i din nya frisyr, du får lägga upp ett kort på den här på bloggen när du kommer hem :)

2010-08-31 @ 08:39:08
URL: http://kajsapantzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0