bröllopsstress?

Jo, precis. Ni läste rätt (rubriken alltså). Imorgon är dagen äntligen kommen, min ena morbror och hans sambo ska avge trohetens löften och för resten av sina liv bli man och fru i nöd och lust. Det är så spännande!
Min morbror var här nyss, innan han skulle iväg på massage inför morgondagen. Snart ska jag iväg och sola så man inte är allför blek, ska ju trots allt ha en svartochvit randig klänning på mig. Efter det ska Linda och jag till Amanda, håruppsättningstester för ett tag, därefter ska jag fixa både Lindas och mammas naglar. Får se om det blir både manikyr och pedikyr - de har inte bestämt sig riktigt än men de har ju någon timme på sig. Fransk manikyr ska det bli i alla fall, sist av alt ska jag fixa mina egna nails men det blir nog inte förrens sent inatt. Naglar är en minihobby sen ett tag tillbaka, det är nog en utav de finaste accessoarer man kan ha tycker jag. Man känner sig lite extra fin. Skulle jag kunna skulle jag endast valt nageldelen på stylistlinjen - utan tvekan!
Ska försöka ta en bild på resultatet sen, så ni får se.
Är det någon som skulle vilja få sina naglar fixade så hör av er, jag tränar mer än gärna på andra.
Imorgon har jag även fått äran att vara en utav två bröllopsfotografer, toppen! Hoppas på att fylla minneskortet med mycket bilder som speglar allt som har med deras bröllop att göra. Inte nog med det, jag, Trapp och Tripp ska tillsammans framföra brudparets önskade sång Jag ger dig min morgon - Fred Åkerström, jag och Trapp ska även spela gitarr. Jag ser verkligen fram emot morgondagen, det har jag gjort enda sedan dagen då min morbrors sambo friade på daddy's och Jasmines 40-årsfest.
En annan mycket spännande sak är ju även att min morbror inte sett brudens klänning, de kommer att göras iordning på två helt skilda ställen och brudgummen kommer inte få se bruden förrens hon leds fram av sin far i kyrkan. Buuu, hör ni bara hur fantastiskt det låter? Jag ler hela jag bara jag tänker på det.
Bröllop är vackert! Nej, nu nåste jag kila iväg till gymmet och sola innan de stänger. Mamma ringde nu också, de kommer strax för att hämta bordsplaceringskorten som de glömt.
- Ni hör ju bara, bröllopsstress. Hela släkten är ivolverad på olika hörn, det är såhär det ska vara.


Ett foto ifrån en regnig vårdag, gillar blommans rosa färg - fin kontrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0